flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області

Проведено внутрішнє опитування суддів, працівників апарату суду та відвідувачів Лисичанського міського суду Луганської області щодо якості функціанування суду

02 листопада 2016, 11:45

 


 
 
У К Р А Ї Н А
 
ЛИСИЧАНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Штейгерська, 38,  м. Лисичанськ, обл. Луганська, 93100,
тел. (06451) 7-30-92 факс (06451)7-30-32, 7-33-43  inbox@lsm.lg.court.gov.ua
                                                 
 
29 вересня 2016 р.                                      
 
         На виконання Рішення Ради суддів України від 12.05.2016р. №35 у Лисичанському міському суді Луганської області в рамках Проекту "Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи" проведено анкетування, яке включало до себе: внутрішнє опитування судді (додаток 2 Рішення); внутрішнє опитування працівника апарату суду (Додаток 3 Рішення); опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (Додаток 6 Рішення).
         В анкетуванні прийняли участь 34 респондента.
 
 
За результатами анкетування
"Анкета опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду (картка громадського звітування)"
(Додаток 6 Рішення РСУ №5)
 
В опитування приймали участь 6% респондентів віком 18-25 років; 69% респондентів віком 26-39 років та 25% - віком 40-59 років.
Повну вищу освіту мають 56% респондентів; 25% - базову вищу та 19% - середню та неповну середню освіту.
За статтю 62% респондентів - чоловіки і лише 38% - жінки.
Вища юридична освіта наявна у 36% респондентів.
Всі респонденти, які прийняли участь в опитування проживають в населеному пункті, де розташований Лисичанський міський суд Луганської області.
50% респондентів представляють у суді особисто себе (позивачі, відповідачі, свідки та інше), 31% - іншу особу; 19% зазначили - інше.
 
На запитання №7"Ви вважаєте себе...", 38% респондентів відповіли "1", тобто вважає себе бідним, 31%  зазначили "2" - нижче середнього достатку, 25% - відповіли "3" - мають середній статок та 6% зазначили КН (код невідповіді).
 
На запитання №8"Як часто Ви були учасником судового процесу", 44% відповіли - 6 і більше разів; 32% відповіли, що це їх перший судовий процес; інші респонденти учасником судового процесу сули 2-5 разів.
 
На запитання №9"В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь", більше 50%  відповіли "цивільний процес", інші респонденти зазначили кримінальний, адміністративний процес та справи про адміністративні правопорушення.
 
На запитання №10"На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа", 38% зазначили що розгляд справи ще не розпочався, 44% - справа перебуває в процесі розгляду, 12% - розгляд справи завершено,  6% - зазначили інше.
 
На запитання №11 "Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів у цілому", зовсім не обізнані - 12%, 31% - майже не обізнані, 7% - загалом обізнані та 44% - цілком обізнані. Інші респонденти зазначили код невідповіді.
 
На запитання №12 "Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи цього суду" (1-дуже погано, 5-відмінно), 44% респондентів оцінили роботу суду на "5", 31% - на "4" та 25% - на "3".
 
Блок 2. Основна частина - оцінювання за вимірами якості
Доступність суду:
На запитання №13.1 "Чи легко Вам було знайти будівлю суду?", 75% респондентів відповіли - цілком так, 13% - швидше так та 6% - цілком ні, інші зазначили код невідповіді.
 
На запитання №13.2 "Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом?", по 9% респондентів надали відповіді "цілком ні, швидше ні, більш-менш, швидше так" та 64% - "цілком так".
 
 На запитання №13.3 "Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду?", 36% респондентів надали відповіді "цілком ні", 21% - більш-менш, 7% - швидше так, 36% - цілком так.
 На запитання №14 "Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?", 7% респондентів надали відповідь "так", 93% - "ні".
 
 На запитання №15 "Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?", по 33% респондентів надали відповідь "цілком ні" та "цілком так", 20% - швидше так, по 7% - швидше ні та більш-менш.
 
 На запитання №16"Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?", по 8% респондентів надали відповідь "цілком ні" та більш-менш, 34% - швидше так, та 50% - цілком так.
 
На запитання №17"Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подавати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?", 40% надали відповідь "швидше так" та 60% - "цілком так".
 
На запитання №18"Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юрисконсульта) у разі необхідності?", 39% надали відповідь "цілком ні", по 15% - "швидше ні" та "швидше так", 8% - "більш-менш", 23% - "цілком так".
 
Зручність та комфортність перебування у суді
Чи характерно для приміщень суду:
На запитання №19"достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання", "цілком ні" відповіли 7% респондентів, "швидше ні" - 19%, "більш-менш" - 19%, "швидше так" - 12% та "цілком так" - 37%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
На запитання №20"вільний доступ до побутових приміщень", "цілком ні" відповіли 19% респондентів, "швидше ні" - 6%, "більш-менш" - 13%, "швидше так" - 25% та "цілком так" - 25%. 12% респондентів зазначили код невідповіді.
 
На запитання №21"чистота та прибраність приміщень", 6% респондентів надали відповідь"більш-менш", "швидше так" - 19% та "цілком так" - 69%. Також 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
На запитання №22"достатність освітлення", "швидше ні" відповіли 13%, "більш-менш" - 6%, "швидше так" - 19% та "цілком так" - 56%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
Повнота та ясність інформації
На запитання №23"Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди?", "швидше ні" - 6%, "більш-менш" - 19%, "швидше так" - 13% та "цілком так" - 56%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:
"Розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень": "цілком ні" відповіли 6% респондентів, "швидше так" - 38% та "цілком так" - 50%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Правил допуску в суд та перебування в ньому": "цілком ні" відповіли 6% респондентів, "більш-менш" - 13%, "швидше так" - 25% та "цілком так" - 50%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Справ, що призначені до розгляду": "більш-менш" - 13%, "швидше так" - 31% та "цілком так" - 50%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Зразків документів (заяв, клопотань тощо)": "швидше ні" - 13%, "більш-менш" - 6%, "швидше так" - 25% та "цілком так" - 50%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів": "швидше ні" - 12%, "більш-менш" - 19%, "швидше так" - 13% та "цілком так" - 50%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет?": "Так" відповіли 44% респондентів, "Ні" - 50%. 6% респондентів відмовились від відповіді.
 
"Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?", респонденти, які відповіли на попереднє запитання "цілком ні", зазначили 25% респондентів, "цілком так" - 75% респондентів.
 
Сприйняття роботи працівників апарату суду:
На запитання №31"Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?": "цілком ні" відповіли 25% респондентів, "більш-менш" - 13%, "швидше так" - 31% та "цілком так" - 25%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:
"Доброзичливість, повагу, бажання допомогти", "цілком ні" відповіли 6% респондентів, "більш-менш" - 6%, "швидше так" - 25% та "цілком так" - 57%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу","цілком ні" відповіли 6% респондентів, "швидше так" - 25% та "цілком так" - 63%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Професіоналізм, знання своєї справи",","цілком ні" відповіли 6% респондентів, "швидше так" - 31% та "цілком так" - 57%. 6% респондентів зазначили код невідповіді.
 
Дотримання строків судового розгляду
"Чи вчасно розпочалося останнє засідання по Вашій справі?": 11% респондентів відповіли "швидше ні", 22% - "більш-менш", 11% - "швидше так", 45% - "цілком так". 11% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?": 11% - "більш-менш", 22% - "швидше так", 45% - "цілком так". 22% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?": 11% респондентів відповіли "швидше ні", 11% - "більш-менш", 22% - "швидше так", 45% - "цілком так". 11% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи?": 22% респондентів відповіли  "більш-менш", 34% - "швидше так", 22% - "цілком так". 22% респондентів зазначили код невідповіді.
 
Сприйняття роботи судді
На запитання №39"неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був)", 11% респондентів відповіли "цілком ні", 11% - "швидше так", 45% - "цілком так". 33% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Коректність, доброзичливість, ввічливість", 33% - "швидше так", 56% - "цілком так". 11% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Належна підготовка до справи та знання справи", 11% респондентів відповіли "більш-менш", 33% - "швидше так", 45% - "цілком так". 11% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію", 44% - "швидше так", 45% - "цілком так". 11% респондентів зазначили код невідповіді.
 
"Дотримання процедури розгляду", 22% респондентів відповіли "більш-менш", "швидше так" - 22%, 45% - "цілком так" та 11% респондентів зазначили код невідповіді.
 
Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)
"Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?", 50% респондентів відповіли "Так". Інші 50% - зазначили код невідповіді.
 
"Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі?", 50% респондентів відповіли "Так". Інші 50% - зазначили код невідповіді.
 
"Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі?",  50% респондентів відповіли "Так". Інші 50% - зазначили код невідповіді.
 
Вкажіть загальну кількість:
"Судових засідань, що відбулися по Вашій справі", 50% респондентів відповіли "4". Інші 50% - зазначили код невідповіді.
 
 
В Блоці 3. Зміни та рекомендації (було запропоновано  проставити в порядку важливості сім вимірів якості за ступенем важливості де 1 - найбільш важливий, тобто слід покращувати в першу чергу), а 7 - найменш важливий вимір якості.
На запитання №53"Коли мова йде про підвищення якості роботи суду, на Вашу думку, які виміри якості слід  покращувати в першу чергу?"
 - Доступність суду: по 6% респондентів проставили "1", "2", "3"; по 25% проставили "5", "6"; 19% проставили "7" та 13 % - відмовились проставити вимір якості.
- Зручність та комфортність перебування у суді: по 12% респондентів зазначили "3", "4", "7"; 6% - "1"; 20% - "5"; 25% - "6" та 13 % - відмовились проставити вимір якості.
- Повнота та ясність інформації: по 6% респондентів зазначили "1", "3", "4"; 19% - "5"; 31% - "6"; 19% - "7" та 13 % - відмовились проставити вимір якості.
- Дотримання строків судового розгляду: по 12% респондентів зазначили "1", "3", "4", "5"; 19% - "6"; 20% - "7" та 13 % - відмовились проставити вимір якості.
- Якість роботи працівників апарату суду: по 19% респондентів зазначили "3", "7"; по 25% - "5" та "6"; 12 % - відмовились проставити вимір якості.
 - Якість роботи судді: по 6% респондентів зазначили "2", "3"; по 13% - "1", "4", "7"; 25% - "5"; 19% - "6" та 5 % - відмовились проставити вимір якості.
 
На запитання №54"Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні",100% респондентів не виявили бажання конкретизувати свої думки.
 
На запитання №55"Як Ви вважаєте, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов'язків?", "Так" відповіла лише 37% респондентів; "Ні" - 44%; та 19% зазначили код невідповіді.
 
На запитання №56"Якими є Ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з Вашими очікуваннями?"
- кращі, ніж очікував - лише 6% респондентів;
- гірші, ніж очікував - 13%;
- відповідають очікуванням - 69% респондентів;
- КН (код невідповіді) - 12%.
 
На запитання №57"Якщо Ви були в цьому суді раніше (минулого року або ще раніше), то як, на Ваш погляд, змінилась якість роботи суду загалом?"
- покращилась значно - 6%
- покращилась несуттєво - 13%
- залишилась без змін - 37%
- важко сказати - 31%
- КН - 13%
 
На запитання №58"Коли відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?"
- так, відчув позитивні зміни -13%
- ні, не відчув ніяких змін - 63%
- КН - 24%