ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Лисичанського міського суду
Луганській області
від 27.08.2018р. № 51
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -
секретаря судового засідання Лисичанського міського суду Луганської області
(1 посада)
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
Секретар судового засідання: Формує та оформлює матеріали кримінального провадження, позовні заяви, заяви про видачу судового наказу, заяви окремого провадження, а також інші заяви в порядку кримінального, цивільного та адміністративного судочинства з моменту їх надходження в провадження судді до ухвалення остаточного рішення. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до національної поліції, адміністрації місць попереднього ув'язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок фіксування судового процесу технічними засобами. Веде журнал судового засідання, протокол судового засідання Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться в провадженні судді. Здійснює внесення даних щодо дати попереднього та судового розгляду, причин не розгляду справи, а також дані щодо результатів розгляду справи до статистичної картки автоматизованої системи документообігу суду. Приєднує до судової справи відповідні документи. Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінального процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо дачі підсудним або засудженим підписки про явку до органу з питань пробації. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи. Готує виконавчі листи у справах, за яким передбачено негайне виконання. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії. Виконує інші доручення голови суду, судді, керівника апарату суду.
|
Умови оплати праці |
посадовий оклад - 3500 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці - надбавка за інтенсивність праці, премія. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
безстроково. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1). копію паспорта громадянина України; 2). письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3). письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4). копію (копії) документа (документів) про освіту; 5). оригинал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6). заповнену особову картку встановленого зразка; 7). декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті НАДС та на офіційному веб-сайті Лисичанського міського суду |
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
93100, Луганська область, місто Лисичанськ, вулиця Штейгерська, будинок 38, кабінет 3, о 10.00 годині, 13 вересня 2018 року.
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Малик Сергій Іванович тел. (06451) 7-30-32,
|
Кваліфікаційні вимоги
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче молодшого бакалавра за напрямом "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність
|
2 |
Досвід роботи |
не потребує
|
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до компетентності |
||
1 |
Командна робота та взаємодія |
Вміння працювати в команді.
|
2 |
Сприйняття змін |
Здатність приймати зміни та змінюватись. |
3 |
Технічні вміння
|
Володіння комп'ютером - рівень досвідченого користувача, вміння користуватись .оргтехнікою, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Exсel, Word), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
|
4 |
Особистісні компетенції |
Відповідальність, уважність до деталей, ініціативність, наполегливість, дисципліна, вміння працювати в стресових ситуаціях, орієнтація на саморозвиток, здатність приймати зміни та змінюватись |
Професійні знання |
||
1. |
Знання законодавства |
2) Цивільний процесуальний кодекс України; 3) Кодекс адміністративного судочинства України; 4) Кримінальний процесуальний кодекс України; 5) Кодекс про адміністративні правопорушення України та інші кодекси України; 7) Закон України «Про запобігання корупції»; 8) Закон України «Про очищення влади»; 9) Закон України «Про судоустрій і статус суддів». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції( положення про структурний підрозділ) |
- Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 р. № 30; - Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджена наказом ДСА України від 17.12.2013 р. № 173; - Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затверджена наказом ДСА України від 20.09.2012р. №108.
|