flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Петропавлівський районний суд Дніпропетровської області

Порядок проведення конкурсу на зайняття посад державної служби категорії «В» в Лисичанському міському суді Луганської області

26 жовтня 2016, 09:40

 

Додаток
до наказу керівника апарату суду
від 07.09.2016р. №24
   
ПОРЯДОК 
проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
 категорії «В» в Лисичанському міському суді Луганської області
1.     Загальні питання
1.1. Цей Порядок визначає процедуру проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби (далі - конкурс) категорії «В» в Лисичанському міському суді Луганської області, метою якого є добір осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки.
1.2.Проведення конкурсу здійснюється відповідно до визначених в установленому законом порядку вимог до професійної компетентності кандидата на вакантну посаду державної служби на основі оцінювання його особистих досягнень, знань, умінь і навичок, моральних і ділових якостей для належного виконання посадових обов’язків.
1.3. Конкурс проводиться з дотриманням принципів:
забезпечення рівного доступу;
політичної неупередженості;
законності;
довіри суспільства;
недискримінації;
прозорості;
доброчесності;
надійності та відповідності методів тестування;
узгодженості застосування методів тестування;
ефективного і справедливого процесу відбору.
1.4. Дотримання принципу недискримінації під час проведення конкурсу не виключає обов’язку застосування в ході його проведення розумного пристосування для особи, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі та має інвалідність, а також можливості застосування позитивних дій відповідно до Закону України “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні”.
2.     Умови проведення конкурсу
2.1. Рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби  приймає керівник апарату суду (особа, яка виконує його обов’язки).
2.2. Конкурс проводиться поетапно:
1) прийняття рішення про оголошення конкурсу;
2) оприлюднення рішення про оголошення конкурсу;
3) приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;
4) попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам;
5) проведення тестування та визначення його результатів;
6) проведення співбесіди та визначення її результатів;
7) проведення підрахунку результатів конкурсу та визначення переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата;
8) оприлюднення результатів конкурсу.
2.3. Особи, які відповідно до частини другої статті 19 Закону України “Про державну службу” не можуть вступити на державну службу, не допускаються до участі у конкурсі.
2.4. Особи, які подали необхідні документи для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття посади державної служби (далі - кандидати).
2.5. Документи, надіслані поштою або подані особисто в останній день приймання документів після закінчення робочого часу, не розглядаються.
3.     Вимоги щодо оприлюднення інформації про вакантну посаду державної служби та оголошення про проведення конкурсу
3.1. Оголошення про проведення конкурсу на вакантну посаду державної служби оприлюднюється наофіційному веб-сайті Лисичанського міського суду Луганської області та на сайті Нацдержслужби.
З метою широкого поширення інформації про вакансію така інформація може бути додатково оприлюднена в засобах масової інформації.
3.2Керівник апарату суду (особа, яка виконує його обов’язки) надсилає в електронній формі територіальному органу Нацдержслужби наказ про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу за формою згідно з додатком 1 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016р. № 246 (скановану копію наказу у форматі .pdf та умови проведення конкурсу у форматі .doc або .docx) не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дня підписання відповідного наказу.
4.     Склад, порядок формування і роботи та повноваження конкурсної комісії
4.1. Для проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби керівником апарату суду (особою, яка виконує його обов’язки) утворюється конкурсна комісія у складі голови і членів комісії.
4.2. Конкурсна комісія утворюється у складі не менше п’яти осіб. 
Головою конкурсної комісії призначається заступник керівника апарату суду, а у разі його відсутності старший секретар суду.  До складу конкурсної комісії можуть входити лише державні службовці.
До роботи конкурсної комісії можуть залучатися державні службовці з інших державних органів, працівники, науковці та експерти у відповідній сфері.
4.3. Засідання конкурсної комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її членів.
4.4. Під час проведення конкурсного відбору на посади державної служби провідний спеціаліст з питань персоналу або спеціаліст з питань персоналу, а  у разі їх відсутності інший державний службовець, що не входить до складу конкурсної комісії, виконує функції адміністратора. Адміністратор несе персональну відповідальність за проведення письмових етапів конкурсу та за розголошення інформації, що стала йому відома під час проведення конкурсу.
Адміністратор веде протокол засідання конкурсної комісії, оформляє відомості результатів конкурсу тощо. Адміністратор не входить до складу конкурсної комісії. 
5.     Прийняття та розгляд документів для участі в конкурсі
5.1. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою (з 01.05.2017 року, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про державну службу»);
6) заповнену особову картку встановленого зразка;
7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
5.2. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
5.3.  Спеціаліст з питань персоналу, а у разі його відсутності провідний спеціаліст з питань персоналуведе облік та реєструє всі документи для участі в конкурсі, надіслані особами, які бажають взяти у ньому участь та проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам у триденний строк з дня їх надходження та повідомляє кандидату про результати такої перевірки у той самий строк.
Кандидати, документи яких не відповідають встановленим вимогам, до конкурсу не допускаються.
6.     Проведення оцінювання кандидатів на зайняття вакантних
посад державної служби
 
6.1. Для забезпечення максимальної прозорості проведення конкурсу на зайняття посад державної служби за рішенням конкурсної комісії може проводитись аудіофіксація.
У разі проведення аудіофіксації аудіозаписи засідань є невід’ємною частиною протоколів засідань.
6.2. Кандидати, документи яких пройшли перевірку на відповідність встановленим законом вимогам та допущені до участі в конкурсі, проходять тестування.
6.3. Тестування проходить у присутності не менш як двох третин членів конкурсної комісії.
6.4. Тестування проводиться з метою визначення рівня знань законодавства на знання КонституціїУкраїни, законодавства про державну службу, антикорупційного законодавства та знання спеціального законодавства.
Одне завдання включає 40 тестових питань, які обираються для кожного учасника тестування автоматично із загального переліку питань, що включає не менш як 100 питань на знання кожного із зазначених видів законодавства.
6.5. Перелік тестових питань затверджений Нацдержслужбою разом з Мін’юстом та оприлюднений на її офіційному веб-сайті. Також перелік цих питань оприлюднюється на сайті  Лисичанського міського суду Луганської області.
6.6. Тестування складається державною мовою.
6.7. Перед проходженням тестування кожен кандидатпред’являє адміністратору паспорт або документ, який посвідчує особу.
 
6.8. Під час проведення тестування його учасникам забороняється користуватися додатковими електронними приладами (крім випадків, коли використання додаткових електронних приладів становить розумне пристосування), підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватись один з одним. У разі порушення зазначених вимог кандидат відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.
6.9. Питання для кожного учасника тестування обираються автоматично з переліку питань. Кожне питання повинно передбачати чотири варіанти відповіді, один з яких є правильним.
6.10. Загальний час для проведення тестування повинен становити не більш як 40 хвилин.
6.11. Після закінчення часу, відведеного на складення тестування, проводиться автоматичне визначення результатів тестування програмним забезпеченням.
6.12. Для визначення результатів тестування використовується така система:
2 бали виставляється кандидатам, які відповіли правильно на 32 питання тестового завдання і більше;
1 бал виставляється кандидатам, які відповіли правильно на 24-31 питання тестового завдання;
0 балів виставляється кандидатам, які відповіли на 23 і менше питань тестового завдання.
6.13. За відсутності умов для проведення автоматизованого тестування (відсутність належної комп’ютерної техніки, відсутність Інтернет-зв’язку та інших умов) тестування проводиться письмово.
Перед проведенням письмового тестування адміністратор з офіційного веб-сайту Нацдержслужби роздруковує тестові питання, обрані комп’ютером методом випадкового вибору, а також ключі правильних відповідей до них.
Роздруковані тестові питання адміністратор пакує в конверти, а ключі правильних відповідей передає членам конкурсної комісії перед перевіркою тестових завдань.
Адміністратор перед початком тестування видає кожному кандидату конверт з бланком для заповнення кандидатом своїх персональних даних. Після чого кандидат обирає собі конверт з тестовими питаннями, не відкриваючи його.
Кандидат відкриває конверт з тестовими питаннями після оголошення адміністратором початку проведення тестування.
Після закінчення часу, відведеного на складення тестування, кандидат пакує в один конверт бланк з відповідями, а у другий - заповнений бланк з персональними даними та повертає обидва конверти адміністратору.
Адміністратор присвоює однаковий номер для конвертів з відповідями на тестові питання та із заповненим бланком персональних даних кандидата.
Визначення адміністратором номера конвертів здійснюється за відсутності кандидата у приміщенні, в якому проходило тестування.
Після отримання від усіх кандидатів конвертів адміністратор передає конверти з відповідями на тестові питання членам конкурсної комісії для визначення результатів тестування, а конверти з персональними даними кандидатів залишаються у нього.
Члени конкурсної комісії визначають результати письмового тестування згідно з 6.12. цього Порядку.
У разі обрання кандидатом більш як одного варіанта відповіді тестове питання вважається неправильно вирішеним.
Після визначення результатів тестування члени конкурсної комісії повертають конверти з відповідями адміністратору.
Після отримання усіх конвертів з результатами тестування адміністратор відкриває конверти з відповідями та персональними даними кандидатів, які фіксує у відомості про результати тестування та оголошує кандидатам.
6.14. Повторне тестування не допускається, крім випадків, коли тестування було перервано або не відбулося з технічних або інших причин, незалежних від членів конкурсної комісії та кандидатів.
У такому разі призначається нова дата тестування та (або) час.
6.15. Кандидати, які за результатами тестування отримали 0 балів, є такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до наступного етапу конкурсу.
Кандидати, які набрали від 1 до 2 балів, вважаються такими, що пройшли тестування.
6.16. До наступного етапу конкурсу (співбесіди) допускаються кандидати, які надали правильні відповіді на більшу кількість тестових питань.
Про дату і час проведення наступного етапу конкурсу (співбесіди) кандидатів інформують додатково. Співбесіда може бути проведена в день тестування.
6.17. Співбесіда проводиться з метою оцінки відповідності досвіду, досягнень, компетенції, особистих якостей вимогам до професійної компетентності кандидата та до відповідних посадових обов’язків.
6.18. Перелік вимог, відповідно до яких повинно бути проведено співбесіду, визначається конкурсною комісією згідно з умовами проведення конкурсу.
Співбесіду проводить конкурсна комісія.
У разі потреби можуть бути присутні залучені експерти.
Під час співбесіди оцінюються вимоги, які не були оцінені під час тестування.
6.19. Для оцінювання кожної окремої вимоги до професійної компетентності на співбесіді використовується така система:
2 бали виставляється кандидатам, які відповідають вимозі;
1 бал виставляється кандидатам, які не повною мірою відповідають вимозі;
0 балів виставляється кандидатам, які не відповідають вимозі.
Визначення результатів співбесіди здійснюється кожним членом комісії індивідуально та фіксується у відомості про результати співбесіди.
6.20. Визначення остаточних результатів конкурсу здійснюється у балах як середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок.
6.21. Результати тестування та проведеної з кандидатом співбесіди зберігаються в суді згідно номенклатури справ.
6.22. Всі етапи конкурсу повинні проводитися у приміщенні, доступному також для кандидатів з числа маломобільних груп населення.
6.23Спеціаліст з питань персоналу надсилає кожному кандидату, який не пройшов етап конкурсу, письмове повідомлення.
7.     Складення рейтингового списку кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби
7.1. Підсумковий рейтинг кандидатів визначається шляхом додавання середніх оцінок, проставлених членами конкурсної комісії у зведеній відомості середніх оцінок за кожну окрему вимогу до професійної компетентності, та тестування на знання законодавства.
Сума таких оцінок є підсумковим рейтингом кандидата, за допомогою якого визначається переможець конкурсу.
7.2. Якщо два і більше кандидатів мають однаковий загальний рейтинг, за рішенням голови конкурсної комісії переможець конкурсу визначається шляхом відкритого голосування їх членів або проводиться повторна співбесіда.
7.3. Кандидат може ознайомитись із своїми результатами оцінювання за письмовим зверненням до конкурсної комісії.
8.     Оприлюднення результатів конкурсу
8.1Керівник апарату суду забезпечує передачу територіальному органу Нацдержслужби інформації про переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата в електронній формі на відповідну електронну адресу не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дати підписання протоколу засідання конкурсної комісії.
8.2. Інформація про переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата на зайняття вакантної посади повинна містити прізвище, ім’я та по батькові кандидата, назву посади та загальну кількість балів, набраних кандидатами.
8.3. Спеціаліст з питань персоналу веде реєстр других за результатами конкурсу кандидатів на зайняття вакантних посад.
8.4. Другий за результатами конкурсу кандидат має право на призначення на таку посаду протягом одного року з дня проведення конкурсу, якщо така посада стане вакантною, а також у разі, коли переможець конкурсу відмовився від зайняття посади, складення Присяги державного службовця, виявлено обставини обмежень щодо призначення на посаду, визначенихстаттею 32 Закону України “Про державну службу”, або йому відмовлено у призначенні на посаду за результатами спеціальної перевірки.
Спеціаліст з питань персоналу повідомляє другому за результатами конкурсу кандидату про те, що відповідна посада стала вакантною, протягом п’яти календарних днів з дня відкриття відповідної вакансії.
8.5. Результати конкурсу оприлюднюються не пізніше ніж протягом 45 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення такого конкурсу.
8.6. Повторний конкурс проводиться відповідно до статті 30 Закону України “Про державну службу” та за процедурою, визначеною цим Порядком та Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою КМУ № 246 від 25.03.2016 р.
8.7. Витяг з протоколу засідання Комісії є складовою особової справи державного службовця, якого призначено на посаду державної служби за результатами конкурсу.
8.8. Оскарження рішення конкурсної комісії проводиться відповідно до статті 28 Закону України “Про державну службу”.
8.9. Рішення Комісії стосовно переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу кандидата на посади державної служби скасовується у разі:
1) встановлення факту порушення умов конкурсу під час його проведення, яке могло вплинути на його результати;
2) коли за результатами конкурсу не визначено кандидата на зайняття вакантної посади;
3) коли за результатами спеціальної перевірки виявлено обмеження щодо вступу на державну службу переможця конкурсу та відсутності другого за результатами конкурсу кандидата на зайняття вакантної посади державної служби;
4) незгоди переможця конкурсу з рішенням про встановлення випробування під час призначення на посаду державної служби вперше;
5) відмови особи, призначеної на посаду державної служби вперше, від складення Присяги державного службовця, якщо Комісією не визначено другого за результатами конкурсу кандидата на зайняття вакантної посади державної служби.
    Примітка: Зразки всіх документів, необхідних для проведення конкурсу (умови проведення конкурсу, заяви, відомості та ін.) визначені Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Постановою КМУ № 246 від 25.03.2016 р. та застосовуються для проведення конкурсу на посади державної служби в Лисичанському міському суді Луганської області.

 
Керівник апарату
Лисичанського міського суду
Луганської області                                                       Д.В.Холодовська